mandag 19. november 2012

Hjelp!

Nå har jeg laget en side for bloggen på Facebook.
Og bare jeg husker hvordan blir det link herfra og dit også. :-)
Det ranglet på endel folk der, så nå
HÅPER jeg at det er flere som vil være med å dele sine historier her på bloggen.
Dere trenger ikke å ha opplevd mye, dere trenger ikke være sikre på hva dere har opplevd,
dere trenger ikke engang å ha opplevd noe "mystisk" . Det er nok å være interessert i det.
Hadde vært morsomt å få igang noen diskusjoner her inne også, så bare kom med påstander
i hytt og pine.
Vi trenger også bokanmeldelser.


Kort sagt, bidra med hva du vil, bare det har noe med det litt mystiske, alternative, mer-mellom-himmel-og-jord, "overnaturlige" å gjøre.

Sånn kan dere bli skribenter/bidragsytere her:

* Send meg en mail (skromtnisse@hotmail.com)med beskjed om at du vil være medskribent. Jeg sender deg da en invitasjon på mailen din, og du oppretter brukernavn her inne. Du kan da lage innelgg direkte. :-)

*Legg igjen mailadressa di i kommentatorfeltet her. Samme prosedyre som om du sender meg den på mail.

*Send meg en mail der du forteller din historie. Jeg lager et innlegg for deg her på bloggen.



Bli med a!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar